perjantai 27. kesäkuuta 2014

moikka pari elämä tips

moi heräsin tänää

mitä teen ku herään:
1. muija ajetaa himaa
2. vittu mikä d
3. laitetaa swägi täysille
4. laitetaa berocca esarin alle

miks muija ei lähe

eeeeei vittu mä seurustelen

miten pääset eroon tyttö ystäväst??? kuppadaddy neuvoo

oot sillee
"hei sun exä on aika hyvännäkönen"
muia: "ai kuka"
"mä, moikka"

ja kävele pois 

HUOM MUISTA PITÄÄ SWAGI TÄYSILLÄ KOKO MATKAN POIS

KUN PÄÄSET KULMAN TAAKSE VOIT RENTOUTUA JA ESIM KÄYÄ KUSEL TAI TEHÄ MUIT JUTTUI

TESTASIN TOTA ÄSKE JA TOIMII 95% AJAST ELI

KUPPA DADDY HYVÄKSYNNÄN HYLJE (tajuut ku käännät enkux vitun Plebeiji)

lisä vinkki vinkki kerääjille....

dokasitko koko jussin???

onks paha liskodisko???

vinkki: ennenku meet nukkuu nii levitä rypsi öljyä sängyn jalkoihin nii liskot ei pääse niit ylös

liskoton yö COURTESY OF yours truly

nauttiiaa elämäst

ooks ikin käyny NIIN KOVAL KAKAL

ET PISUAARIN SÄKEIKKÖ HAJOO



puhutaa factoist Näin se o et Jätkät käy göntsäl ja leidit gagal

ps tää oli live bloggaus dokaus reissult älkää vihatko oon köyhä paska saan dokaa jos haluun mutsi jätä rauhaa faia en vastaa sulle vittu FAIJA en mä voi ku mun D haise huomen kännykän kautta en voi vastaa Sorrey daddey

2 kommenttia:

  1. Siis oikeesti....mikä hitto tää blogi oikein on? XD jäätävää settiä......

    VastaaPoista