sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

cheekin faijan hiv

ai kato moro en huomannu sua siinä!




mun swägi on iha vitun maximeis mul vitun invalidi liitto olo

kattokaa tota logoo se on niinku ojku antais sille vaa pekonii :D
"ai sun jalat ei liiku no ei midist ota täst yks pekoni slaissi"
joo kiitti vitusti t halvaantunut
vitte ku meni taas iha läträämis hommiks koko vklp meni yks kaks kolme kaikki ruukut vaa. nyt makaan himas iha lizard olo..........

onks tää rakkauden bermudan kolmio???
mul on nälkä jota ei tyydytä dolmio
vittu mä vihaan anssi kelaa keksin uusii sanoi sen paskaan biisiin mikan faijan bmw!!!! rytmi on ihan sama mut lyriigat eri laula mukana vitun etana!!!

cheekin faian hiv
ei silläkää huonosti mee
mikkosen timppa on sokee
tajusitko? kun se cannot see
sen kivessyöpä uusiutunee
sen kropas kasvain seikkailee
vastoinkäymiset , ne ei lopu tähä
joka kirjeen lopettaa: "ois kiva nähä"

mitä fiilaat näitä sanoja? suosittelen ens kerral ku joku vahingos soittaa anssi guelaa baaris nii laulat nää sanat tilalle

oonks mä tunneköyhä ku kiusaan timo ta?
köyhä ei riitä, mä oon tunne-pa

timppa muuten laitto mulle kirjeen ku oli lukenu tätä mun blogii: 

mä sit soitin sen assistentille et vittu ei tost saa kukaa mitää selvää et mitä se meinaa

"joo no timo oli käyny kattoo tota bl--"
"ai kävi muka kattoo älä kuseta"
"kyl sä tiiät mitä tarkotan"
"miks te annatte sen kirjottaa ite noi kirjeet"
"se sanoo et viesti hukkuu jos joku muu skrivaa ne"

joo en tiiä uskonko tommost selittelyy. sit loppu puhelu ku en ollu maksanu mun laskuu nii vitnu sauna lahti siat katkas liittymän


vois juoda lasin vettä nii pysyy maksa varpaillaa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti