perjantai 27. joulukuuta 2013

meikän solilokvi ja tää o mun oma blågi nii saan tehä. älä tuijota mua mä saan tehä mitä haluun

nonii kerranki taas rider kyläs ni voi päivittää blogii

joo eli nii

eile tuli vähä läträttyy b-vitamiinin kans , en mä tienny et siit tulee darra, mä lupaan, ruukut oli aika pahasti kallellaa ja siis KORKKII ei näkyny MISSÄÄ!! ei KORKIN KORKKII eli KAIKKI oli pakko juua pois ja älä valita mulle koska ei oo mun oma keksimä (own cookie me) sääntö vaan se on vaa paino voima sama asia ei oo mun keksimä mut pakko totella vaa..en mä mee hyppää talon katolta alas (ellei se oo joku 2m sit voin hypätä mut sillo pitää kyl maksaaki jotai en mä mikään sirkus hevonen oo tottakai tehdystä työstä pitää saada korvaus koska miten muuten saatais massat liikkeelle... ihmis massat siis.... pakko olla insentiivei..) koska mä luotan paino voimaan vaikken oo keksiny. niinku en oo montaa asiaa keksiny mut käytän niit ite ja aika hyvä esimerkki täst on just toi mist puhuin alus vähä eli  b-vitamiini eli bönthö ai se kirjailija ei ku se on charlotte brontë aka charlotte boenthoeeeeeeeeee eiku se dinosaurus ei ku se o brontosauras vai onks se brönthösaurus en tiiä enää

oltii kuopios keitol ja siis mä kerron nyt jutun kuopiost. se on vitun tylsä paikka. se on niin tylsä paikka et ainoo mitä siel voi tehä on tyylii perustaa perheen. ei muuta tekemistä. pakko lukiost hakee joku ämmä itellee sit samaa paskaa mennää lukee ja suoraa vaa uraputkee sit rivitalon pääty ja perhe tulille ku ei oo vittu muutakaa tekemist. tulee muuten aika balanssi lapsii ku niille kertoo et oli vaa nii tylsää et pakko tehä teiät ja itse asias nyt ku on jo tekemsit ni voisitte painuu vittuu ja niin tehäänki lapsille aina mut joo no yleensä vast ku ne on 20v tai joskus jopa 30v jos on tosi kvoa pelaa video pelejä


taas huomasin muute epä kohan laiffis... miks ylämäki on huono asia ... mut alamäki kans??? sekä ylä et ala mäki kumpiki huono asia?????? mä ainaki tykkään alamäestä :D:D:D:D:D:D:D:D: se paras ku ei tarvi sykkii voi vaa mennä :D:D:D:D ylämäki huono no ok ok ok sen mä tajuun viel se niinku mahtuu mun aivoihi mut kuka päätti et asia menis nyt noi. sit ihmetellää miks suomalaiset on nii maanisdepressiivisii öö johtuskoha siitä et joka sana suomes tarkottaa pettymystä :D:D:D

sit toine epä kohta ärsyttää iha sikkenä.... eli jengi käyttää sanoja 'periaattees' ja 'käytännös' ihan sekasin... siis hä... ne on vastakohtii...VASTAKOHTII!!! ei niit voi käyttää sekasin....

sama ku "älä muuta sano" ja "sanos muuta"..... siis vittu niin påäinvästaset jutut ku voi vaa olla... mut kumpiki meinaa samaa?? wtf?? siis kuka päättää näistä? veikkaan et joku virka mies koneistoryhmän joku virka mies jäsen joka vaa samaa paskaa joka päivä ja politiikkaan meni ku halus muuttaa maailmaa mut kas vain sanoi kasvain ja kasvoi vain sinä päädyit tekee tommost semantiikkaperseilyy. no kiitos siitä vitusti taas sinulle. elämä hyvään tarkotuksee. meehä siit eläkkeelle nii voidaa elättää sua meiä yhteisestä kassasta ja SÄ ET MUUTE KOSKE MUN VERO RAHOIHI!!! jätät ne RAUHAA!!! sä et oo ollu muutaku harmii!!! mulle. ja AINA oot ollu samanlainen . nous kusi päähä ku jee vittu pääsit pitäjän uutisii jes maininta nii sen jälkee ollu vaa minäminäminä .... siis toi on niin sua. niin sua. annat ymmärtää muttet ymmärrä antaa ja kaikkee muuta paskaa.


ps

miks sukissa on reiät???


vastaus :D :  et ne ois helpompi laittaa jalkaa


jaja -D_D_DÖD: jajahahah :D:D:D:D:D:D



ainii btw: "jalka sukkaan" ja "sukka jalkaan" meinaa ihan samaa asiaa kans.... wtf siis aika ripleys meininki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti