sunnuntai 15. joulukuuta 2013

lisää viha juttui

Mo

Elämäst löytää iisisti vihan juttuja enkä tarkota vihanneksia (nek's of hate) vitun idiootti vaan juttuja joita vihaa. mut mietin täs et oonks mä jotenki super pessimistine nebe, oonks mä?? en oo koska oisin self kill ajat sit jos ois pelkkää vihaa... eli mun elämäs on paljo rakkautta ja semmost ilon aihetta mut ne ei ehk oo vaa nii selkeitä et oisin et kirjottamas niist sillee et kattokaa mitä mä lovetan.. eikä se ois coolii eli parempi näin...

tänää vihataa fb statuksii

esim semmosii mis sanotaa jotai et esim
ja nää o lähes aina naisten tekemii iha vitun turhii ei kiinnosta yhtää

"no kylläpä veti sanattomaks ://"

MIKS VITUSSA SÄ KIRJOTAT TOLLEE

SIT SIEL ON KAIKKI TYTTÖKAVERIT

"no kultsi mitä? :/ soita?"
"voi eiii miten kävi?"
"voimii kaunis<3 :("


TÄYDELLISES MAAILMAS KUKAA EI SANOIS TOHO MITÄÄ

JOS SE EI HALUU KERTOO SITÄ VITUN ASIAA ALUKS NII SIT ÄLÄ VITTU KERRO JA JENGIN PITÄS TAJUU ET SIT EI VITTU KYSYTÄ JOS TOINE EI HALUU KERTOO!!!!!!!!

tommone oli mun fb joku vähä aikaa sit ja meinasin alkaa kaivaa sitä orkkist sielt mut kas loppu kiinnostus vittu samantien nii own cookie'd vaa jonku

"No olipa kiva yllätys heti piristämään aamua (: <3"

ÄLKÄÄ IKINÄ REAGOIKO NOIHIN!!!!!!!!!!! Sä VAA HEITÄT BENSAA LIEKKEIHIN!!!!!!!!!!!!!

sit vihaan kans näit fb statuksii

"Huh! Aamun saldo: kämpän imurointi, koiran käyttö, aamupilates ja täytekakku illan bileisiin :) kohta spinningiin ja sit parhaiden kanssa dinnerille Chicosiin <3"


EI VITTU TAAS SAIN TAAS SYÖVÄN MUL 2X SYÖPÄ NYT VAIK KEKSIN TON ITE NII SAIN SILTI SIIT SYÖVÄN EIKÄ SYÖPÄ OO SILLEE ET JOS SUL O OLLU SE JO JA SAAT TOISEN NII SE KUMOUTUU POIS VAA JOS SUL O 2X SYÖPÄ NII SIT SUL O JUST 2X SYÖPÄ EIKÄ nolla X. PASKAA

JA CHICOS ON MAANPÄÄLLINEN HELVETTI KUKA VIE OMAA RAHAA CHICOSII

((meitsi kyl vieny pari kertaa ja mä en koskaa anna itelleni anteeks!!!! se kalvaa mun sydäntä ja syövyttää mun eheyttä mä itken itteni unee öisin miettien et maksoin 20e jostain maailman paskimmasta fajitas-setistä, 20e, sil saa keissin bissee, mieti keissi bissee on ku keissi auringonpaistetta, ruskeeta kultaa, ei se jätä sua ikinä vaik potkisit ja löisit sitä ja haukkusit sitä huoraks))

takas statuksii.. siis VITTU ei voi muuta sanoo tommosii juttuihi ku et PASKAA. mikset vaa ELÄ SUN ELÄMÄÄ!!! ELÄ SUN VITUN ELÄMÄÄ KYL SE LASKETAA VAIKKET LAITTAIS SITÄ SOMEE !!!!!!! JOS OOT LENKIL NI EI TARVI LAITTAA KUVAA!!!!!!!!!!! JOS KÄVIT CROSSFITTAA NII EI TARTTE OTTAA SITÄ VITUN KUVAA!!!! JA KYL SÄ VITTU OOT SYÖNY EI TARVI LAITTAA KUVAA RUUASTA VITTU SOMEE KYL SÄ OOT SYÖNY KOSKA JOS ET OO SYÖNY NII OISIT KUOLLU!!!!!!! EN MÄKÄÄ OO LAITTANU RUOAST KUVAA SOMEE TARKOTTAAKS SE ET ENOO SYÖNY NO EI KOSKA SE LASKETAA VAIKKEI LAITTAS KUVAA!!!!!!!!!!

aika avokätistä caps käyttöö ollu... huhhuh........ei oo iisii olla mä, ei oo iisii vihata nii paljo et haluut laittaa tupla caps ni painat caps lock päälle... sit ku sul shift pohjas jo nii tulee näitä pienii kirjaimii...

agility kans aika ISOSTI perseest... tänää tuli uus todiste ku joku mun fb feedist laitto kuvan jostain vitun tuloskortista josta en tajunnu yllättäen __MITÄÄ__... siis oottakaas et kuulette tän, tää o iha sairas:

helsingin joku agility seura .... sen nimi on

HELSINGIN AGILITY URHEILIJAT...

....

eli lyhenne HAU ja ei mä en ees keksiny tota vaa toi o sen nimi oikeesti :-------D HAU ry :DDDDDDDDDDDDDD mitvit :D--dddddddddd

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti