perjantai 23. elokuuta 2013

yoke :D

haha :D:D:D

täs uus vitsi teille  jos piävä menee vitun huonosti ja tekee mieli selfkill ja tuijotat vaa auton ikkunas ku sataa nii katot vaa sitä yhtä sadepisaraa joka valuu ikkunaa pitkin ja syö ne muut :D VITTU SE O ÄIÄ


Ä   I    Ä    pikkasen se DOMINOI (ei se keksi)

no mut :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

tää vitsi palataa tähä: pistän sen eri fontilla nii tiiätte millon vitsi alkaa, ja millon loppuu, nii tiiätte millo voitte lopettaa vitsin kuuntelemisen ja alkaa nauraa :D

mä own make'd tää yoke baaris

ostin uuden jääkaapin ja olin et vittu en mä tätä osaa kyl asentaa. sit muistin et mun yks frenu on ammatiltaa kylmäasentaja!!!! eiks ne tee jääkaappeja tekee salee nonii soitin sille et mo asennatko mulle tän jääkaapin

ni mitä se vastas :D


"kyl mä asennan"


:.-..........fasaasfDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


tajusitko :D


ps muuten tähä väliin pakko mainostaa vähä et jos sul o vitsi ja sä tiiät et siin o potentiaalii olla OK vitsi mut sä et vaa vittu pysty siihen et osaa tehä siit kunno JOKEE et jengi naurais kivekset kurkkuu ja paskat housuu nii kannattaa viedä tänne


:D:D:D:D:D:D:D:D:

TAJUSITKO :D:D:D:D:D:

siel ne hieroo siit joken :D:D:D:D hahaha

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti