torstai 15. elokuuta 2013

Moi ihanat ! :)

Tänään oli kyllä ihan sikamukava päivä. Heräsin just ennen omaa herätystä (jes!) ja olin heti et: tänään kyllä lähtee! Lähin aamulla zumbaan ja siellä oli taas se söpö jätkä :) Se vinkkas mulle taas, ja mähän jätin sille mun numeron viimeks....  Nii se oli laittanu mulle whatsappiin että 'Moi(:'

Niinpä :) En malta oottaa ens kertaa et pääsen taas näkee sitä ja hihittelee vitusti =) Toivottavasti sillä on vitun iso kyrpä!

Illalla sitten näin tytsyjä ja otettiin vitusti kuvia ja käytettii pyjamii. Mä toin karkkeja ja ihanaiset toi keksejä ja suklaata.(kurnnnnauskis!!! :)).Oikeesti me vihataa toisiamme iha vitusti mut leikitää tosi pirteitä ja ilosii toistemme kaa (<--- ihanat älkää lukeko tota :) <3)


Katottiin Sinkkuelämää ja Greyn anatomiaa ja juotii valkoviinii ja käytettii villasukkii ja vilttejä ja sytytettii kynttilöit ... Jonna joi taas ehkä vähän liikaa (se viinapää) ja lähetteli sen rätistä kuvia Mikolle (ja ennenku kysyt nii joo... se mun exä-Mikko jota en saanu laukee sillo ja suutuin ja menin ja hankkiudun raskaaks Ristolle ja syytin Mikkoo rapest :P haha niit aikoi oltii kyl villei tyttöjen kans)...  mut nii jonna!! Super Noloo!!!! Oon kyl semisti kade ku se on ainoo mun tyttöfrendeist joka osaa tehä duckfacen sen häpyhuulil. Se koitti opettaa mulle mut meni taas scissor grindaamiseks...


Vielku Mikko aina haukku mun rättii likaseks... sano et se tuntuu samalt ku heiluttelis patonkii messuhallissa ku mua penetroi :*(((((


Päivän asu kyl pelastaa tän mun paskan fiilixen:

Eli tänää hain tämmöst semi-boheemii lookii ku ei viiti ku kevät ohi nii olla turhan räiskyvä vaa suosin maanläheisii sävyi...

Hattu - Kannelmaen kirppari
Kaulakoru - Kannelmäen kirppari 
Folio + paistinpannu - Mökki
T-paita - Citymarket (ite muokattu)
Liituraitasatiinikylpytakki - Kannelmäen kirppari

Housut - Kannelmäen kirppari

Mä oon aina tykänny yhistellä eri juttui tollai :) <3 vähä vapautuneemmin ku monet muut mun ikäset, vähä kypsempi ehk :) Piti muoxii oma naama pois ku unohin meikkaa taas ja näytän vitun kauheelt ilman meikkii (kehukaa mua kommenteis)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti