lauantai 25. huhtikuuta 2015

what moonbone

hei kaikki :D what moonbone :D



tajusitko :D:D:D hahahahahahhahah

what moonbone mä alan sanoo noin kaikille jotka nään ja jos ne ei tajuu nii ne voi haistaa ison Vitun lol

mul on ollu tänää iha vitun paha kankkuinen. tuntuu silt et roikkuisin omasta ääs houlista ulkona ja dark rider ratsasti kylään eikä oo lähteny vaik oon kuiskannu sille vaik kui monesti et

please man leave me alone

sit se on aina et EIKS OO KIVA HENGAILLA YHES HEHE VAI MITÄ AIKA SIISTIÄ ALETAANKO VÄÄNTÄÄ MOJITOJA

pliis jätä mut ja mun perhe rauhaan

HEHE MITÄ EN KUULE SORI EN KUULE KIVA KUN KUTSUIT MUT KYLÄÄN

en mä kutsunu sua

sit se tulee vitun lähelle

KYLLÄ SÄ KUTSUIT. KYLLÄ SÄ KUTSUIT




what moonbone :D:D::D


tuli aika tärkee kysymys mul nyt ku Meilahden sairaalassa (se on mun mielisairaala siis ei en oo bsygo baatti (tai mikään vitun potaatti / muu juures) vaan mun lempi sairaala :D) asennettii johonki äijää teko sydän en tiiä miks mut ne teki sen

vittu lääketiede on kyl aika mind melter huhhuh

mut joku jäbä kommentoi siihen fb :D:D:D:D

"Vau! Mitenköhän nämä rakkausasiat jatkossa? Pystyykö hän esim rakastumaan?"

:D:D:D:D:D::D mitä? mitä vittua

luulis et se niinku rakastuu siihe kenelt se teko sydän on tullu :D tai onks se niinku adobtio sydän... en tiiä... mut jos muhu laitettas jonku muia sydän nii must tulis homo :D black fire gay :D (taas englanti joke olen aika joke -päällä tänään)

siit vois tehdä oman sarjan et otetaan neljä ihmistä kaks niist o homoi ja kaks o heteroi ja kaks o tyttöi ja kaks on poikii sillee et on neljä tyyppii ja yks heteroboy yks homoboy yks heterogirl yks homogirl sit vaihetaa sydämet sekasin ja ne laitetaan johonki vitun karsinaan mis web cam ympärilä :D sit sinne karsinaan laitetaan söpöjä sinkkuja ja katotaa kuka rakastuu kehe ja nakataa pari villieläintä sinne sekaa iha vaa sotkee pakkaa:D transplantation island suomi :D myytäis formaatti ulkomaille saadaan isoa rahaa ja iltalehdet uutisoi että kohu vormaatti myyty ulkomaille

kohu vormaatin keksiä osti öky bemarin :D oisin kyl sikana mielummin öky ku kohu koska kohu tarkottaa et on köyhä ja kiinnostaa muiden mielipiteet (matti nykänen, johanna tukiainen) mut öky tarkottaa et on rikas ja ei kiinnosta vittuukaa mitä muut aattelee (kaikki elämän ja maailman cool jätkät :D)

mist muute emt en jaksa kisjottaa tähä mitää siltaa et miten tää tuli nyt päähä mut miks se et ketuttaa on ninku et vituttaa :D ja potuttaa

siis potaatti ja kettu on jotain vitutuksen synbooleja miks?? mitä vittua mitä ne on tehny väärin

nojoo ei kait tässä sori jos häiritsen ketään ja en mä sillai tykkää tietenkää et mun nimi tarkottaa sitä et vituttaa mut no jos se auttaa ihmisii käsittelee niide tunteita nii kai se on ihan ok kyllä mä sen kestän :)

jätkät oikeesti, mitä vittua mä sille voin et oon pottu

2 kommenttia: