torstai 21. elokuuta 2014

arttu "vitun iso kansakunnan läski nössö mies" wiskari

kansalaiset nyto n ollut iso silence period


kesän kuumat helteet sulattivat aivoni ja heräsin aamulla sihen että brain fluid tippui nenästä ulos :D se maistu suolaselta mutta nielasin sen ja se meni takas aivohin. seon vissiin sama kuin sperma, et pitäis syödä esim ananasta (ei anusta) paljon niin maistuisi ananas sweetnessilta kun syö sitä :P

mut oikeesti miettikää arttu wiskaria

miettikää millasii biisejä sillä on ja miettikää kui vanha se on



mitä vittua sun nuoruudes pitää tapahtuu et oot alle 30v ja laulat jotain tämmösii vitun surullisia biisejä

onkohan se rapettu pienenä tai jotain ku en oikeesti siis mä en tiiä miten muuten voi imee kaiken ilon ihmisestä nii täysin. miten sä ees raiskaat miehen. eiks se ois vähä niinku yrittäs tunkee vaahtokarkkii säästöpossuun

Kuule mun toive, mä haluan pois
Eikö aikani täynnä jo ois?
Olen jo nähnyt tämän elämän, kaiken sain ja vielä enemmän
Kuule mun toive, mä haluan pois


siis mitä vittua :D oikeesti kuka vittu laulaa tommosta :D jäbä sä oot 29 sun pitäs olla ulkona nauttii elämäst eikä olla jo vitun antautunu :D mitä sä meinaaat tehä seuravat 40v jos oot nyt jo tommonen iha vitun vanha faija :D  :D :D :D  just tommone et käy citymarket ostaa kaikki kengät :D Miesten Vapaa-Ajan Jalkine :D useita kokoja arttu vaa "fuk yes"

arttu wiskari on varmaa iha vitun monen naisen friend zonessa siks se kirjottaa tommosii vitun nyyhky sanoja kaikkii sen biiseihin. kyl muaki vituttais jos en sais koskaa toosaa mieti kaikki muut frendit selittää et joojoo vittu et lähti se muija kävi nii kuumana et laitoin käden hameen alle ja tuntu ku ois syöttäny hevoselle leseitä huhhuh kyllä lähti

vai mitä arttu

sit arttu on vaa et nii no ite tykkään pitää mui'ii kaverein ku ne o hyvii kavereit ja niilt saa hyvii neuvoi en mä monii mieti tollai. arttu mitähän vittua. jos joku muija laittaa mut friend zoneen nii mä laitan sen vaa rape zoneen sit ollaa tasois. jos arttu haluis hengaa mun kaa nii mua vituttais

en mä voi kuvitella sitä pelaamas xbox tai piereskelemäs mä vaa kvuittelen et se itkee seksin jälkee ja haluu olla aina pieni lusikka. arttu wiskari maailmamme ei tarvi sua. sä oot vitun huono esimerkki ihmisille. ollaa saatu tarpeeksemme sun vitun melankolisesta surullisesta suomi rokki iskelmä popista vittu tunge se jo ääs houliis ja jätä meiät rauhaa

6 kommenttia:

  1. "jos joku muija laittaa mun friend zoneen nii mä laitan sen vaa rape zoneen"

    arttu wiskaril on lapsi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos vaik sanotaan et ok toi on totta niin iha vitun sama. mielummin synnyn kuolleena ku arttu wiskarin poikana

      Poista
    2. sitä mä vaan siis meinasin et se tais löytää sen rape zonen

      ja sellast mä kans kelasin täs et viel pahempaa ois syntyy arttu wiskarin tyttönä

      Poista
  2. eipä juuri arDu wiskari XD keksin kans yhen 1 hyvän vitsin se menee näin Arttu wiz kalifa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHA ei vittu onko sama miesi??? poltteleekohan arttu wizkaRifa vähä riifferii mökil ju juo jalluu ja kirjottelee uusia sanoja uusiin biiseihin jotka on aina vitun hitaita ?? D:D:D:D:D aika hyvä kamoflauce tommone läski vaalea suomi -mies verhoutunu laiheliinin rikkaan darkness skin -miehen asuun :D:D: en olisi ikuna arvaillut, kiitos maiu kun annoit vinkin koska vaikka sanoit että tuo oli vitsi niin se taisi olla fakta...

      Poista
  3. Toi lauluhan kertoo vanhan ihmisen elämästä, lähinnä laitoselämästä kuinka kurjaa se on. Et käytännössä ihan hyvin eläydytty jonkun paljon vanhemman asemaan.

    Muuten hyvä blogikirjotus :D nauroin niin että piti pistää kirjanmerkkeihin

    VastaaPoista