tiistai 26. marraskuuta 2013

dokaaminen ja sosial media

mo

kävin vklp taas oulus

:S:S:S:S:S:S:S:S

leikkaan kaiken turhan poist stoorista ja hyppään suoraa siihe ok kohtaan, eli siis vedin vaa isot määrät keittoo mun 200kg setäpuolen kans ja käytin vitusti löösää nyysskaaaa. tai vittu onks se ees setäpuoli jonku setäpuolen? tai oota ku mietin: isän serkun nyk. aviomiehen? tai avomiehen? kans? kuitenki semmone kalju äijä joka huutaa baaris ja käyttää mittatilausnahkaliivii !!!!! (MITTATILAUSNAHKALIIWI) ja vetää märkää sillee et mä vitun rääpäle koitin aluks pysyy peräs mut luuletteko et se onnaa? ei thouds onnaa, se vaa imee keittoo ja sihisee vaa ku juoma osuu sen maksaan TSSS TSS TSSS ei paljoo imeydy paitsi ekat kolme varmaa imeyty vaa sen massiiviseen partaan, vittu se o kalju, se on sama ku sen pää ois väärinpäin mut silmät ois suun tilal ja toisinpäin, tajuutko, sillee et sen parta on niin iso et se on niinku sen hiukset, tajuutsä yhtää? vittu lue kolmesti nii alat tajuumaa. siin sit in every case vedettii saucee: mä jäin vitusti tappiolle sit boonuksena eksyin jurris oulun kaduille, iha vitu alone, 1on1 oulun kans, huhhuh, never again sano narccari lihatiskil, ja nii sanoin mäki.

käytin löysää kans aika Liberaalisti ja ehk väärin ku sattuu suuhu iha vitusti. tungin sen ruiskun iha saatanan syvälle mun ikenee ja pumppasin mällit sinne nii meni johonki vitun shokkii mun suu ja toi nuuskasektori varsinki. täst nyt pari pv ni alkaa parantuu kyl on ihmisvartalo ihmeelline otus ku healaa vaa itestää. kiitos jumala ja yesus ku voitelet mun kroppaa sun paranemis creemeillä ja painukaa thorit ja vishnut ja muut vitun wannabe epä jumalat vaa jonneki muualle ei paljo kiinnosta kuunnella teiä shittei ku mä oon täs pyhis voiteluis


päviitetää taas listaa asioista jotka HIEROO MUA VÄÄRÄÄ SUUNTAA eli jotka saa mun VEREN KIEHUMAA :----D

1. sosiaalisen median asiantuntiat
VITTU MITEN PASKA TITTELI. EN OO ISOMPAA HUIAUSTA NÄHNY VARMAA 10 VUOETE. KUKA VITTU O SOSIAALISEN MEDIAN ASIANTUNTIJA. RIITTÄÄKS ET PUHUU MEEMEISTÄ JA OSAA KERTOO MIKÄ ON LIKE
JA KONSULTOI VAA "TÄYTYY MUISTAA, ETTÄ SOCISAAALISESSA MEDIASSA JULKAISU CYNNYS ON MELKO MATALA" $_$ VITTU KATSING SIELT EKAT TULOT
ÄLÄ MEE VIEL MUL ON LISÄÄ BUZZWORDEJA SULLE
"ECOMMERCE MUUTTUU JATKUVASTI SOSCIAALISEN MEDIAN PYÖRTEISSÄ"

WAAAAAAAAAAAAAAU

"AUTAN SINUA SAAMAAN SIVULLESI LISÄÄ LAIKKEJA JA SITTEN MONETOIDAAN NÄMÄ HITIT"

SIT MIKROBLOGGATAA EHK MYÖS VLOGGATAA JA LISÄTÄÄ SEKÄ PRESENSSIÄ ETTÄ VIRALITEETTIA JA SIT VITTU VÄHÄ TOMMOST NOI INFOGRAPHII JA SIT PANNAA HAISEE JA TEHÄÄ WEBINAARI

TÄS MUN UUS URA. TÄÄ O MUN UUS URA.

ei helvetti meiansin vajota vihan abyssii äske. kampeen itteni ulos ni jatketaa

2. sitä ku moikkaat jotain et jee oli kiva nähä ja sit lähette kävelee ......................samaan suuntaa. sit todnäk sama buss jne. awkwardness level >9000 eli iha vitu Punacl (<--- tajusitko :-D hehe :P)

III oot jossa vitu ruokalas just hakenu ruoat etee sit kävelee basic kahen viikon tuttu siihe ja kysyy

"mitäs sinä täällä"

"MITÄS SÄ TÄÄL"

sul ruoat edessä haarukka vittu kädes siin vedät todnäk jotain aperitiivii, ni mitäs sä tääl ruokalas no vittu menos zumbaamaa

2 kommenttia:

  1. kävitkö majoneesi pizzalla oulussa?

    VastaaPoista
  2. oli aamul vitusti majoo rinnuksis et kyl mä jossai oon käyny ostaa jotai ruokaa emt. majoneesi pitsa kuulostaa vitu ok:lta täytyy koittaa ens kerral muistaa jos vaa vitutuksest pääsee eroo hetkeks

    VastaaPoista