sunnuntai 13. lokakuuta 2013

puhutaa lisää ihmisistä

puhutaa ihmisistä,. nyt puhjutaa x-ministeri Heidi Hautalasta:

vittu mä oon surulline ku mietin heidi hautalaa

kattokaa miten freesi se oli aikasemmin










Vittu Jee Politica päättäminen ja ihmisten parasta ajattelimein ja äänestys ja demokratia ja voima kansalle ja kestävät arvot!!!








mut VITTU tätyyy sanoo et MINISTERIN URA ON KYL VAATINU VERONSA!!!! SYVÄT ON UUURTEET HIPIÄSSÄ!!!!!

KATSOKAA!!!!!! ei helvetti heidi!!!
Vittu miten raffii!! mitä tapahtu heidi??? heidi puhu mulle!!!!!!!!! missä vaihees sun ELMÄNILO imettii sun sisält'ä§!!!! joka kuvas näytät siltä et oot joko 1. vitun pettyny tai b. selittelet vitusti jotain tekosias!!! ei ihmisen elämä voi olla semmosta!!!!!!

heidi MÄ OON HUOLISSANI!!! SÄ ET SYÖ, SÄ ET NUKU... MITÄ AJATELLA





mä haluun freesin hautalan takas!!!! hautala haudasta!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti