maanantai 10. kesäkuuta 2013

puffet äiät vastas nyt oikeesti :D

 ---- -____ HUOMZ ennen TÄMÄN LUKEMIST lue ETEENPÄIN TÄSTÄ ARTIKKELISTA NIIN SAAT CONTEXTIT JA MUUT SÄLÄT OJENNUCSEE !!! -----_________ohi


haha ne vastas meikämandoliinille :D iha vitu hyvä fiilis :D melkei yhtä hyvä ku kerran oli leivät paahturis ja sit olin et ne varmaa tulee nyt sit samal kuulu POKS ku ne oli valmiit. vittuku ketää ei ollu näkee, arvaa uskooko kukaa tota tarinaa ku kerron sen. vähä sama ku vaari kerto et oli pyytäny massivisen haukikalan jostain lammest :D näytti käsil et tämmöne oli, joku 40cm :D "SIIS SILMÄVÄLI" hahaha ei hellvetttti mieti 40cm silmäväli, iha melko kookas fisu, ei mikää vastasyntyny cintti!!! kysyttii paljo paino, nii kuulemma 8 kg....... nii siis SE KUVA SIITÄ KALASTA PAINO 8 KG ahaha ai saatana klassista vaarii kyl









joo arvaa osaakno käyttää tätä paskajuttuu MUT sin o noi tekstit, par cyssärii heti:

i) miks ne kirjotti Meikän aina isol M ???

3)ja luuleeks ne oikeesti et niiden ala-arvonen puffet korvatuu tämmösel?? siis ok bonust siitä et se oli ilmanen ja aika trippy mut en tiiä muistatteko siitä puffetista puuttu sitä leipää. sitä suklaaleipää joka on ok tää on ehkä vaan mun mielipide mut se on mun mielestä aika helvetin tärkee osa sitä koko tuotetta.

ehk mun kantsii vaa ottaa iisi nyt antaa tän laskeutuu mun aivoihin ja sillee rauhottuu, ei voi kiihdyksissä tehä isoja päätöksii. mut tällai ninku nopsaa arvioituna nii iha ok suoritus puffetilta ja toi nestle veti ok.sti myös

eli lopullinen arvosana: 3 (asteikolla 8-1)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti