perjantai 24. toukokuuta 2013

puffet äiät vastas :D

nonii väli tieto raportti :D Puffet äiät vastas mulle

eka ne kiitti yhteydenotosta. sit ne sano et mun palaute on tärkeää (!!! tiesin) että ne voi jatkossa kehittää tuotteita ja niiden laatua.

sit ne sano et ne oli pahoillaan, ettei tuote vastannu odotuksiani (ei tod vastannu) ja et ne välittää palautteet eteenpäin sille tehtaalle joka on vastuussa siitä mun Puffet jädest :D vitun siat nyt saatte kuulla isoilta pomoilta :D (<- toi o mun oma texti ei ollu siin niiden viestis)

sit ne sano et pistää viel jotai kirje postii tulee :D en tiiä ees mitä se o joku kirje posti, sit ku luulin et oon tarpeeks hämilläni et mitä on kirje posti nii luin sitä uudestaa ni huomasin et ne viel pisti et "Teille kirje postia" niinku miks toi Mä oon isolla tossa? onks se niinku typo tai jotai, no anyway oli typo tai ei nii mä saan jonku lahjan salee :D tai jotai ilmast sälää? ehk postaan takas ku saan sen kirje postin

MUTTA!!! pistin et  'kirje posti' google kuvahakuu ku se on paras selvittää oudot sanat nii sielt tuli tällai kuva


siis joku tommone lahja? toivottavasti ei käy mulle niinku kuvas, sillee siis, et tulis väärään taloon. en mä ees asu asunnos nro 17 eikä mun nimi oo STO :D eivitt kelaa ku nimi ois STO, joutus varmaa tekee selfkill siin vaihees

1 kommentti: